h1

Håller med

november 22, 2008

Jag behöver inte direkt livnära mig på nudlar så jag betalar gärna för musik, film och programvaror. Men hur kommer det sig att det är Pirate Bay som löser alla dessa problem för såna som mig, och inte en ”trendmedveten” bransch – trots att jag egentligen inte bryr mig om priset?

Tro fan att folk piratkopierar, ung som gammal, fattig som rik. Marknaden tillfredsställer inte våra konsumtionsbehov trots att vi står där och viftar med sedlar. Visa mig myntinkastet och ge mig därefter produkten direkt. Kan du inte det, så skit ned dig.

Sagt av Rickard kanske mest känd som grundaren av Lunarstorm. Mary ställde frågan till honom hur han ville ha det. Läs hans svar, det är lysande och jag håller med, även om jag numera måste livnära mig på nudlar.

Lämna en kommentar