h1

Fest på G

januari 21, 2009

Kort föreläsning idag och Judendomen. Lite ostrukturerad men på det stora hela bra. Känns bra att få lite ”ämneskunskaper”. Det visade sig dock som alltid att böckerna man hade var fel böcker. Jag och Adam var och panikhandlade boken som det stod i schemat att vi skulle läsa och det var ju fel då. Men jag tror att det kommer att lösa sig. Boken kostade 90 kronor mera att köpa på Akademibokhandeln än valfri internetsida men det är smällar man får ta.

Ikväll har jag besök och jag håller på och laddar just nu. Klar med all städning och nu skall jag börja med maten. Jag tänkte att detta var ett lysande tillfälle att ge mamma chansen att se hur det ser ut nu. Så här kommer två bilder. Håll tillgodo.

studentrummet-01-090121

studentrummet-02-0901211

Bilderna är tagna med min nya mobilkamera. Kanske inte världens skarpaste objektiv, men jävlar vilken duktig fotograf. Rätt ljussättning och väl valda motiv. Framtida Hasselbladare enligt min mening.

En kommentar

  1. Jag är imponerad! Vet att maten blir bra. Puss själv.



Lämna en kommentar